1 |
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında evrensel bilim ve eğitimi temel alarak, kuramsal bilgi birikimini pratikle birleştirebilir. |
2 |
Liderlik ve takım çalışmalarına yatkınlık özellikleriyle, öncelikle çocuklar ve diğer kişilerle etkili iletişim kurabilir. |
3 |
Okul öncesi eğitim düzeyindeki çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişim özelliklerini bilir. |
4 |
Çocuk gelişimi ve eğitimi konusunda mesleğinin profesyonel gereklerini yerine getirebilir. |
5 |
Okulöncesi eğitim kurumlarında eğitim gören çocukları tanıma ve değerlendirmeye yönelik teknikleri uygulayabilir. |
6 |
Okul öncesi eğitim kurumlarındaki rehberlik hizmetlerinin işleyişini destekleyecek doğrultuda davranır. |
7 |
Okulöncesi eğitim kurumlarında gerçekleştirilen tüm etkinlikleri (Türkçe, müzik, drama, sanat, oyun, hareket, fen, matematik, gezi, araç ve materyal geliştirme) yapar. |
8 |
İnsan sağlığı ve hastalıkları hakkında yeterli bilgi seviyesiyle gereken ilk müdahaleleri yapabilir. |
9 |
Özel eğitim (fiziksel, zihinsel, görme ve işitme engelli, dil gelişimi ve iletişim bozukluğu olan, üstün zekalı çocuklar) gerektiren çocuklara uygun eğitim ve kaynaştırma programları uygular. |
10 |
Türkiye Cumhuriyeti Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlıdır ve Türkçeyi iyi kullanır. |
Son güncelleme : 14.09.2023 11:57:02